miercuri, 21 martie 2012

Scrisoare către Dumnezeu

de Stoenescu Daria
(Şcoala Sebeşu de Sus)




Împărate Ceresc  . . .
ţi-am scris pentru că ştiu că Tu eşti mare şi Bun cu toată lumea, iar noi Îţi mulţumim pentru toată bunătatea Ta şi mai ales Îţi mulţumim pentru că ne-ai dat viaţă şi ai creat această lume pentru noi. Noi Îţi mulţumim pentru că ne dai şansa să putem învăţa la şcoală, lucruri bune care ne vor ajuta în viaţă şi te rugăm să nu ne părăseşti, ci să ne fereşti de rele şi să ne cureţi mintea de lucrurile nefolositoare ca să putem învăţa în continuare.
          Dumnezeul nostru, eu vreau să te mai rog un singur lucru: ajută-i pe toţi copiii sărmani care nu pot merge la şcoală din cauza sărăciei sau a altor motive. Eu cunosc foarte mulţi copii care au renunţat la scoală pentru a merge la muncă sau care pur şi simplu nu vor să meargă. Doamne, eu te rog să nu îi uiţi pe aceşti copii, chiar dacă ei nu se roagă Ţie şi fac păcate, să nu îi uiţi pentru că ei ar vrea să Ţi se închine, dar viaţa de pe pământ ne atrage atenţia mai muşt decât viaţa de după moarte. Doamne, te rog, iartă-i pe ei şi pe noi, pentru că noi păcătoşii Îţi încălcăm voia fără voie, ci îndemnaţi de îngerii cei răi.
          Aşa că, Doamne, te rog iartă-mi îndrăzneala de a-Ţi trimite Ţie personal această scrisoare destinată iertării şi luminării minţii noastre, a copiilor de pretutindeni.

          Pe calea credinţei
Spre Împărăţia Cerurilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu